скачать файл
ч. 1 ч. 2 ч. 3



ВАТ “НЕТІШИНХАРЧОПРОМ”
30100, Україна, Хмельницька область,

м. Нетішин

тел.: (03848) 3-22-33
Сфера діяльності підприємства – хлібовипікання

Бізнес – план
На відкриття міні-пекарні ВАТ “Нетішинхарчопром”

Автор бізнес – плану: Захарчук О.С.


Дата складання : 24. 04. 05.

Зміст

Стор.

Резюме ……………………………………………………………………….…... 3

1. Опис галузі, підприємства та його продукції………………………………... 4

2. Дослідження ринку…………………………………………………………… 6

3. Маркетинговий план ………………………………………………………..... 8

4. Виробничий план …………………………………………………………..… 10

5. Організаційний план …………………………………………………….….... 13

6. Оцінка ризиків ………………………………………………………………... 15

7.Фінансовий план ……………………………………………………….………. 16

Додатки …………………………………………………………………………… 19


Резюме
Суть проекту: організація міні-пекарні при діючому підприємстві шляхом купівлі комплекту обладнання для виробництва хлібобулочної продукції нових зразків, які не може випускати основне виробництво.

Ефективність проекту: дослідження показали, що у більшості великих хлібозаводів таке обладнання вже є і це дасть змогу забезпечити асортиментні вимоги торгівлі. Великі партії “мілкоштучного” товару значно закріплять позиції хлібозаводу на ринку, отже проект є ефективним.

Об’єктом інвестування є підприємство, ВАТ “Нетішинхарчопром”, створене на базі організації орендарів „Нетішинський хлібозавод” згідно з рішенням зборів від 28 вересня 1992р. та договору купівлі-продажу від 9 березня 1994 р. №77, зареєстрованого рішенням Нетішинської міської Ради народних депутатів від 27 березня 1994 р. №67, а також інші фізичні особи, які набули право власності на акції Товариства в процесі приватизації.

Юридична адреса: 30100, вул. Лісова 38, м. Нетішин Хмельницької області.

Середньоспискова чисельність працівників на кінець 2004 р – 140 чол.

План дій:



  • Залучення інвестицій

  • Здійснення виробництва

  • Збут продукції

  • Отримання прибутку

  • Поступове повернення вкладених коштів

  • Реінвестування наступних прибутків у нарощування обсягів виробництва

  • Вихід на ринок України

Фінансування відкриття міні-пекарні ВАТ “Нетішинхарчопром” передбачено здійснити за рахунок банківського кредиту, скориставшись послугами банку “Приватбанк” в м.Нетішин. Прийнятий процент плати за кредит має становити не більше 20%, а термін повернення кредиту – не менше вісімнадцяти місяців. Необхідна сума кредитиу становить 330000 гривень. Повернення позикових засобів у повному обсязі під гарантію. Можливі ризики передбачені у бізнес-плані.

Мінімальний термін реалізації проекту чотири місяця.

Згідно проведених розрахунків у фінонсовому розділі бізнес-плану розрахункова точка беззбитковості виробництва хлібця дієтичного ВАТ “Нетішинхарчопром” становить 1192 шт.

На кінець першого року функціонування міні-пекарні чистий прибуток очікується в сумі 98231,7 гривень.

Термін окупності інвестицій згідно проведених у бізнес-плані розрахунків – 4 роки.


  1. Опис галузі, підприємства та його продукції

Опис галузі:

У 1996-1997 рр. була проведена приватизація та реструктуризація хлібопекарської галузі України. Було створено 203 спеціалізованих підприємства, 201 із яких було акціоноване. Ці структури об’єднують 384 хлібозаводи загальною потужністю 18,1 тис.т хлібобулочних виробів на добу, 168 кондитерських цехів спроможні виробляти 74,8 тис.т м’яких кондитерських виробів в рік, дільниці по виробництву макаронних виробів мають потенціал 41,8 тис.т макаронних виробів у рік. Орган державного управління у цій галузі – Укрхлібпром.

Опис фірми: Засновником відкритого акціонерного товариства є товариство покупців (фізичні особи), створене на базі організації орендарів „Нетішинський хлібозавод” згідно з рішенням зборів від 28 вересня 1992р. та договору купівлі-продажу від 9 березня 1994 р. №77, зареєстрованого рішенням Нетішинської міської Ради народних депутатів від 27 березня 1994 р. №67, а також інші фізичні особи, які набули право власності на акції Товариства в процесі приватизації.

Юридична адреса: 30100, вул. Лісова 38, м. Нетішин Хмельницької області.

Предметом діяльності Товариства є:



  • виробництво хлібобулочних, кондитерських виробів;

  • закупівля сировини у державних, колективних, комерційних підприємств та населення в т.ч. за готівку;

  • оптова та роздрібна торгівля продукцією власного виробництва, продукцією підприємств України та зарубіжжя з відкриттям власних торгівельних засобів;

  • внутрішні та міжнародні перевезення пасажирів, вантажів автотранспортом (за ліцензією);

Асортимент продукції об’єкта інвестування до впровадження бізнес плану наступний::

  • Хліб переяславський;

  • Хліб козацький, формовий;

  • Хліб домашній нарізний;

  • Хліб запашний нарізний;

  • Хліб білий подовий;

  • Батон підмосковський;

  • Булка ярославська;

  • Плетінка з маком;

  • Торт “Два кольори”

  • Торт “До чаю”;

  • Сушка “Човник” тощо.

Виробництво хлібобулочних виробів у 2004 році становило 1033,09 тонн, в той же час виробничі потужності становлять 30 тонн за добу. Причинами такої ситуації на підприємстві вважають відсутність ринків збуту в районі.

Стратегічною метою діяльності фірми є завоювання ринку Славутського району та прилеглих до нього районів Хмельницької та Рівненської областей.

Планова кількість працівників на 2005 рік — 143 чоловік.

Персонал :

Чисельність загальна, у тому числі:


  1. адміністрація 9

  2. ІТП 19

  3. працівники основного виробництва, 86

у тому числі:

  • нової міні-пекарні 19

4) працівники допоміжних підрозділів 29

Організаційна структура підприємства представлена у Додатку 3.

Опис продукту:

ВАТ “Нетішинхарчопром” буде здійснювати виробництво у міні-пекарні 3 видів продукції: хлібець дієтичний з висівками, ріжок з повидлом “Круасан”, плетінка з маком. Далі планується збільшувати асортимент “міні-продукції” до 40 найменувань. Розробкою нових сортів продукції та дослідженням їх смакових властивостей буде займатися лабораторія підприємства.

Так плетінка з маком виготовляється із борошна пшеничного вищого ґатунку. Маса плетінки з маком 0,4 кг, округлої форми, три частини, що переплітаються, поверхня посипана маком.

Тісто для плетінки готують опарним способом, на великій густій опарі або ж прискореним способом. Тісто для плетінки можна також ділити на ділильних машинах або ж ручним способом.

Ріжок з повидлом “Круасан” вагою 0,3 кг виготовляється із борошна вищого ґатунку з додаванням різних видів повидла. Тісто виготовляють безопарним або ж опарним способом. А готову продукцію після охолодження упаковують по 2, 3 або 4 шт.

Хлібець дієтичний з висівками виготовляється із борошна пшеничного 1 ґатунку та із додаванням пшеничних висівок. Хліб масою 0,4 кг.

Вся продукція підлягає упаковці в плівку поліетиленову, поліетиленову термоусадочну чи папір із поліетиленовим покриттям.

Технології виробництва дрібноштучних хлібобулочних виробів - також загальновідомі, здійснюються відповідно з ГОСТ і включають такі операції:



  • готування тіста відповідно до рецептури;

  • випікання відповідно з технологією виробництва;

  • упаковка.

Також привабливість продукції визначається рецептурою, пропонованої для виробництва продукції, що виготовляється за найкращими технологіями, але коштуватиме дещо дешевше, ніж привізні дрібноштучні вироби, за рахунок зменшення транспортних витрат та посередницьких націнок. Тому продукція користуватиметься великим попитом за гарну якість і помірну ціну. А в подальшому планується вихід на ринок інших районів Хмельницької області.

Характеризуючи загальну стратегію управління підприємством, яка охоплює усі напрямки його діяльності слід зазначити, що підприємство ВАТ “Нетішинхарчопром” спрямовує свою діяльність на застосування та здійснення стратегії розвитку.


2.Дослідження ринку
Виробництво хлібобулочних виробів підприємством ВАТ “Нетішинхарчопром” у 2004 році становить 1033,09 тонн, в той же час виробничі потужності становлять 30 тонн на добу. Причинами такої ситуації на підприємстві вважають відсутність ринків збуту в районі. Тобто підприємство працює в умовах жорсткого конкурентного середовища. Адже його безпосередніми конкурентами у галузі хлібовипікання є:

  • ЗАТ “Ізяславський хлібокомбінат”;

  • ВАТ “Рівнехліб”;

  • ВАТ “Шумський хлібозавод”

  • ВАТ “Славутський хлібозавод”;

  • ЗАТ “Старокостянтинівський хлібозавод”;

  • ТОВ “Берездівський хлібозавод”

  • ТОВ “Хмельницький хлібокомбінат”;

Важливість соціального чинника на ринку хлібобулочних виробів зумовлена специфікою продукції, яка не має замінників. Адже хліб є основою споживчого кошика населення України. Досить значний негативний вплив чинить купівельна спроможність населення. Адже люди стали менше заробляти і як наслідок – менше споживати хлібобулочних виробів. Хоча на перший погляд – зниження купівельної спроможності навпаки привело до збільшення споживання хліба, адже він є найбільш доступною продукцією. У підтвердження вищесказаного: виробничі показники в порівняні з 2000 роком у 2004 році знизились близько в 2,5 рази. А на споживчому ринку у 2003 році ціни на продовольчі товари загалом зросли на 10,9%. Найбільше підвищення цін зафіксовано на борошно пшеничне (на 75,1%) та хліб і хлібобулочні вироби (на 36,0%).Динаміка обсягів виробництва у галузі є зростаючою (позитивною) (Див. Додаток 1).

ч. 1 ч. 2 ч. 3 следующая страница >>
скачать файл

Смотрите также:


Зміст Стор
373,72kb. 1 стр.