скачать файл
ч. 1

Проект «Шлях до майстерності»

Організація методичної роботи з кадрами

Проблема:

«Творчість, майстерність, досконалість – це насамперед, наполеглива праця.

В. Сухомлинський»

Мета:

Вдосконалення фахової майстерності молодих педагогів, розвиток їх творчої ініціативи, виховання любові до праці.



Завдання:

─ Адаптація молодих педагогів до роботи в ДНЗ;

─ Вдосконалення знань про психічний розвиток дитини;

─ Сприяти постійному творчому зростанню, формуванню педагогічної майстерності;

─ Опрацювати нормативні документи програми Базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція, Базова програма «Я у Світі» та шляхи їх реалізації у роботі з дітьми;

─ Вдосконалити практичні навички з планування освітньо-виховного процесу та його організації у світлі реалізації особистісно-зорієнтованого освітнього процесу;

─ Надати методичну допомогу у впровадженні ефективних методів навчання та виховання;

─ Поширити досвід вихователя-методиста Яременко Н.Г.; вихователів: Ігнатенко Т.М, Лавріненко Т.В.

─ Познайомити з сучасними технологіями, досвідом роботи щодо їх впровадження.

Етапи реалізації проекту


Блок Мотиваційний

Завдання

─ Виявлення чинників, що перешкоджають адаптації молодих педагогів

─ Саморозкриття педагога

─ Виховання впевненості у власних силах

─ Викликати інтерес до проекту, вчити створювати мотивації.


Форми

Роботи

Психолого-

педагогічні

тренінги.




Тематика

«Лечу в садочок в радості й журбі,

Ти став мені домівкою святою,

Моя ти доле, дякую тобі,

В садочку дитячім я завжди з тобою.»

─ адаптація молодого педагога

─ подолання страху в роботі педагога

─ вміння подолати його в собі

«Педагогічні мудринки»

─ Хто ти вихователь – роздуми про майбутнє.

─ «Планета дитинства у нас чарівна»

– мій ідеал

─ «Подай руку допомоги»

─ психічний розвиток дитини







Блок Мотиваційний Інформаційно - пошуковий


─ Виявлення чинників, що перешкоджають адаптації молодих педагогів

─ Саморозкриття педагога

─ Виховання впевненості у власних силах

─ Викликати інтерес до проекту, вчити створювати мотивації

Збагачення теоретичними знаннями щодо:

─ джерел інформації

─ вміння користуватися ними, відбирати доступну інформацію для дітей

─ проведення пошукової роботи щодо вдосконалення практичних навичок, щодо планування та організації навчально-виховного процесу



Психолого-

педагогічні

тренінги.

Опрацювання Базової програми «Я у Світі» та оновленого Базового компонента



«Лечу в садочок в радості й журбі,

Ти став мені домівкою святою,

Моя ти доле, дякую тобі,

В садочку дитячім я завжди з тобою.»

─ адаптація молодого педагога

─ подолання страху в роботі педагога

─ вміння подолати його в собі

«Педагогічні мудринки»

─ Хто ти вихователь – роздуми про майбутнє.

─ «Планета дитинства у нас чарівна»

– мій ідеал

─ «Подай руку допомоги»

─ психічний розвиток дитини

С.Русова, В.Сухомлинський,




ч. 1
скачать файл

Смотрите также: