

Організація методичної роботи з кадрами
Проблема:
«Творчість, майстерність, досконалість – це насамперед, наполеглива праця.
В. Сухомлинський»
Мета:
Вдосконалення фахової майстерності молодих педагогів, розвиток їх творчої ініціативи, виховання любові до праці.
Завдання:
─ Адаптація молодих педагогів до роботи в ДНЗ;
─ Вдосконалення знань про психічний розвиток дитини;
─ Сприяти постійному творчому зростанню, формуванню педагогічної майстерності;
─ Опрацювати нормативні документи програми Базовий компонент дошкільної освіти. Нова редакція, Базова програма «Я у Світі» та шляхи їх реалізації у роботі з дітьми;
─ Вдосконалити практичні навички з планування освітньо-виховного процесу та його організації у світлі реалізації особистісно-зорієнтованого освітнього процесу;
─ Надати методичну допомогу у впровадженні ефективних методів навчання та виховання;
─ Поширити досвід вихователя-методиста Яременко Н.Г.; вихователів: Ігнатенко Т.М, Лавріненко Т.В.
─ Познайомити з сучасними технологіями, досвідом роботи щодо їх впровадження.
Етапи реалізації проекту
Блок Мотиваційний |
Завдання ─ Виявлення чинників, що перешкоджають адаптації молодих педагогів ─ Саморозкриття педагога ─ Виховання впевненості у власних силах ─ Викликати інтерес до проекту, вчити створювати мотивації.
|
Форми Роботи Психолого- педагогічні тренінги. |
Тематика «Лечу в садочок в радості й журбі, Ти став мені домівкою святою, Моя ти доле, дякую тобі, В садочку дитячім я завжди з тобою.» ─ адаптація молодого педагога ─ подолання страху в роботі педагога ─ вміння подолати його в собі «Педагогічні мудринки» ─ Хто ти вихователь – роздуми про майбутнє. ─ «Планета дитинства у нас чарівна» – мій ідеал ─ «Подай руку допомоги» ─ психічний розвиток дитини |
Блок Мотиваційний Інформаційно - пошуковий |
─ Виявлення чинників, що перешкоджають адаптації молодих педагогів ─ Саморозкриття педагога ─ Виховання впевненості у власних силах ─ Викликати інтерес до проекту, вчити створювати мотивації Збагачення теоретичними знаннями щодо: ─ джерел інформації ─ вміння користуватися ними, відбирати доступну інформацію для дітей ─ проведення пошукової роботи щодо вдосконалення практичних навичок, щодо планування та організації навчально-виховного процесу |
Психолого- педагогічні тренінги. Опрацювання Базової програми «Я у Світі» та оновленого Базового компонента |
«Лечу в садочок в радості й журбі, Ти став мені домівкою святою, Моя ти доле, дякую тобі, В садочку дитячім я завжди з тобою.» ─ адаптація молодого педагога ─ подолання страху в роботі педагога ─ вміння подолати його в собі «Педагогічні мудринки» ─ Хто ти вихователь – роздуми про майбутнє. ─ «Планета дитинства у нас чарівна» – мій ідеал ─ «Подай руку допомоги» ─ психічний розвиток дитини С.Русова, В.Сухомлинський, |
ч. 1

Смотрите также:
35,59kb. 1 стр.
88,04kb. 1 стр.
50,88kb. 1 стр.