скачать файл
ч. 1






Майстер-клас

«Реклама. Мистецтво розповідати про себе»

Час і місце: Щотижня (день уточнюйте в адміністратора), 19:00-20:30. Школа риторики й ораторства Ірини Снітинської АҐРУС, Львів, вулиця Свєнціцького, 17, Український католицький університет, 4-ий поверх, конференц-зал.

Тема: Реклама.

Мета: Формування основ сутнісного розуміння реклами, як важливої складової процесу самореалізації.

Майстер: Сергій Трухімович, студія творчих ініціацій «CRESPO», автор посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».

Концепція: Образно кажучи, основні принципи реклами, це – фундамент майбутніх знань про рекламу, а у цьому фундаменті є наріжні камені – певні поняття, що дають змогу зрозуміти сутність реклами як такої. Власне на них і ставиться акцент під час майстер-класу.

В цілому пропонується перспективний, підприємливий та конструктивний погляд на рекламу — вільний від негативних стереотипів про неї. Погляд практика, котрий щодня займається створенням рекламних повідомлень.



Аудиторія: Майстер-клас буде цікавим для людей, котрі прагнуть дізнатися щось нове, хочуть реалізувати себе в суспільстві та покращити якість свого життя.

Люди, які розуміють, що добрі знання є суттєвою перевагою, і що сьогодні мало бути унікальним — слід вміти себе цікаво представити.

Перш за все тренінг для тих, хто тільки розпочинає знайомство з рекламою (студенти вишів, початкуючі рекламісти та бізнесмени), але також корисний і для тих, хто має початкову базу знань і прагне її систематизувати.

Учасники отримають:


  1. Погляд на рекламу через призму методології, яка відповідає на питання «ЯК? І ЧОМУ?», щоб в результаті ефективніше оперувати фактами, котрі відповідають на питання «ЩО? ДЕ? КОЛИ?».

  2. Засади системного, логічного і послідовного підходу до самореклами і реклами.

  3. Розуміння місця і ролі самореклами у самореалізації.

Структура майстер-класу (тривалість до 90 хв.):

  1. Взаємозв'язок самореалізації і самореклами.

  2. Дерево реклами. Перші ключові питання рекламної діяльності «ХТО МИ?» і «ХТО ВОНИ?».

  3. Реклама як інструмент управління цільовою аудиторією. Схема управління.

  4. Золота зірка бізнесу. Місце реклами в корпоративній структурі бізнесу.

  5. Реклама і PR. П'ять ключових відмінностей.

  6. Основні принципи реклами. Загальний огляд.

  7. Бліц-аналіз рекламного проекту.

Роздаткові матеріали: Подаються в електронному вигляді.

Ваші інвестиції у власну освіту: 96 українських гривень.

Бонус: Перші 25 зареєстрованих учасників отримують практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» з автографом Автора у подарунок

Для реєстрації учасників:

Школа риторики й ораторства Ірини Снітинської АҐРУС

(032) 290-27-27; (096) 254-10-72

shkola.agrus@gmail.com

www.shkola-agrus.com

Сергій Володимирович Трухімович. Копірайтер, автор практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».
З огляду на його творчу діяльність цілком слушно буде сказати, що він:

«копірайтер, котрий на дозвіллі творить книгу»
Хоча сміливо можна стверджувати, що він:

«письменник, котрий на дозвіллі творить рекламу»
Власне завдяки гармонійному поєднанню творчої праці у двох напрямах: художня книга та реклама, кожен витвір Сергія Трухімовича — чи то книга, чи то рекламне повідомлення — є оригінальним, самобутнім та яскравим.

А якщо попросити Сергія Трухімовича розповісти про себе у двох словах, то він скаже:



«креативний самурай»
І ви зрозумієте, чому він так себе називає, коли побачите його. До слова, у вас є чудова нагода зустрітися з ним — відвідайте майстер-клас Сергія Трухімовича «Реклама. Мистецтво розповідати про себе».
Повірте, цей майстер-клас вартує півтори години Вашого життя, адже коли його запитують, що для нього найважливіше у житті, він говорить: «Те, чим займаюся саме в цю мить».
Тож під час майстер-класів для Сергія Трухімовича найважливішим буде цікаво, фахово та доступно розповісти особисто Вам про рекламу.




ч. 1
скачать файл

Смотрите также: